FAQs

 

Q: Tilbyr du grossistpriser?

A: Ja, vi tilbyr grossistpriser til bedrifter som kjøper store mengder av produktene våre. For å få mer informasjon om våre grossistpriser, vennligst kontakt oss på post@teia.no

Q: Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

A: Du kan kontakte kundeservice via e-post: post@teia.no. Vi er tilgjengelige for å svare på spørsmålene dine mandag til fredag fra 9 til 17.

Q: Jeg har ikke mottatt en forsendelses-e-post/bekreftelses-e-post?

A: Vennligst vær oppmerksom på at det blir sendt en automatisk e-post til den oppgitte e-postadressen din når bestillingen din sendes. Sjekk alle mapper, inkludert søppelposten, da den vil komme fra en e-postadresse uten svar. For å sikre at e-postene når deg, legg til domenet teia.no i listen over sikre avsendere.

 

Q: Kan du bekrefte at du har mottatt returen min?

A: Vi sikter mot å behandle returer innen 1-4 arbeidsdager etter mottak. Du vil bli varslet via e-post når returen er fullført. Vi foreslår at du tar vare på fraktreferansen som ble gitt da du sendte varen tilbake. Dette lar deg spore pakken din på hvert leveringsstadium, inkludert når vi mottar den. Hvis du har noen spørsmål om returen din, kan du gjerne kontakte vårt kundeserviceteam via e-post.

Q: Hvor lang tid tar det før jeg får tilbakebetalingen?

A: Når vi mottar varene dine tilbake, vil vår returavdeling inspisere og sette varene tilbake på lager. Når returavdelingen vår har gjort dette, genereres det automatisk en tilbakebetaling i systemet vårt. Den utestående refusjonen behandles deretter av regnskapsavdelingen vår tilbake til den opprinnelige betalingsmetoden din. Denne prosessen tar vanligvis 5-7 arbeidsdager. Når du returnerer produktene dine, må du huske å inkludere den originale fakturaen din; uten denne kan det forsinke refusjonen.